Klantenservice
Hoe kunnen we je helpen?
Er is iets fout gegaan
Je kunt je klacht over onze producten of onze dienstverlening insturen via ons contactformulier. We nemen dit erg serieus en zullen op werkdagen uiterlijk binnen 2 werkdagen inhoudelijk reageren. We beloven dat we altijd met een passende oplossing komen!
Mocht het gebeuren dat we er samen niet uitkomen? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kan je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Veelgestelde vragen
Alle antwoorden op een rij
De kwaliteit van het plaatmateriaal is niet zoals verwacht, waar kan ik dit melden?Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik dit melden?Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen. Hoe lossen we dit op?Ik heb schade aan een reststuk, kan ik deze ook claimen?Wat als er een onderdeel mist van mijn bestelling?Wat als ik een verkeerd product of foutieve afmetingen heb ontvangen?Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?