Klantenservice
Hoe kunnen we je helpen?
Verzendmethode en tarieven
Verzendkosten
Nederland
m.u.v. de Waddeneilanden en postbusadressen
Orderbedrag > 295 | Gratis |
Orderbedrag < 295 | 19,95 |
Afhalen in Veenendaal
Altijd gratis.
België
Orderbedrag > 295 | Gratis |
Orderbedrag < 295 | 19,95 |
Alle genoemde bedragen zijn incl. BTW
Bezorging van jouw bestelling
Wij leveren rechtstreeks vanuit onze eigen productie. De webshop kiest automatisch of jouw bestelling met DPD verstuurd kan worden of dat deze, vanwege de afmetingen, met onze koeriersdienst van de Hoef Logistiek bij je thuis of op het werk wordt bezorgd. Bij het afrekenen komt dit automatisch in beeld.
Pakketpost DPD
Jouw bestelling wordt afgeleverd door DPD als aan deze voorwaarden wordt voldaan:
Maximale afmetingen grootste paneel in order | 130,0 x 50,0 cm |
Maximale gewicht gehele order | 60 kg |
Koeriersdienst van de Hoef Logistiek
Jouw bestelling wordt afgeleverd door van de Hoef als deze niet verstuurd kan worden met DPD.
Inpakmethodes
Per transportmethode hebben we een speciale verzend- en inpakmethode ontwikkeld. Lees meer over hoe wij ervoor zorgen dat jouw bestelling goed verpakt wordt.
Niet thuis?
DPD
De avond voor de bezorgdag ontvang je de track & trace code van je pakket(ten). Houd de track & trace code in de gaten wanneer ze definitief zullen leveren. Wij hebben geen invloed op het tijdstip of de dag van levering. Als je niet thuis bent zal DPD je pakket aan een afleverpunt aanbieden of naar ons retour sturen. Het pakketpunt kan het pakket of de pakketten weigeren, in dat geval komt de bestelling ook naar ons retour.
Wordt deze bij een pakketpunt afgeleverd? Dan willen we je vragen je bestelling zo snel mogelijk op te halen. Wordt het pakket niet binnen enkele dagen opgehaald? Dan zal deze retour gestuurd worden naar ons.
Wanneer wij de bestelling opnieuw moeten versturen zullen er extra verzendkosten in rekening worden gebracht.
Van de Hoef Logistiek
De avond voor de bezorging ontvang je een track-and-trace link en in dezelfde e-mail een tijdvak van maximaal 2 uur waarin ze verwachten te leveren. Daarbij krijg je ongeveer 10 minuten voordat de levering plaatsvindt een SMS dat ze er bijna zijn. Op het tijdstip van leveren hebben wij helaas geen invloed.
Van de Hoef Logistiek levert de bestelling voor de eerste drempel, op de begane grond in een speciaal geprepareerde transportkar of op een pallet. De items op een transportkar worden als losse items op locatie afgeleverd. Omdat het om gevoelige producten gaat, is niet mogelijk om neerzettoestemming te geven, er moet iemand thuis zijn om de bestelling aan te nemen.
Het is dus belangrijk dat je thuis bent op het moment van de bezorging; ze komen speciaal voor jou! Wanneer je niet thuis bent zal je een bezorgkalender ontvangen waarop je een nieuwe datum in kunt plannen. Wanneer de bezorging de tweede keer ook niet lukt, zal de bestelling naar ons retour worden gestuurd. In dat geval zullen we contact met je opnemen om te achterhalen wat er mis is gegaan en een nieuwe afspraak inplannen. Hier kunnen extra kosten aan verbonden zijn.
Veelgestelde vragen
Alle antwoorden op een rij